Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností Proelit Solutions s.r.o., IČO: 04254147, se sídlem Akademika Heyrovského 1178/6, 500 03 Hradec Králové, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka 35439 (dále jen „poskytovatel") a zákazníkem (dále jen „objednatel").

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP") upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování služeb (dále jen „smlouva") uzavírané mezi poskytovatelem a objednatelem.

1.2 Tyto OP jsou nedílnou součástí smlouvy. Smlouva a OP jsou vyhotoveny v českém jazyce.

1.3 Znění OP může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění OP.

2. Předmět plnění

2.1 Předmětem plnění je poskytování IT služeb poskytovatelem objednateli dle specifikace uvedené ve smlouvě nebo v objednávce potvrzené poskytovatelem.

2.2 IT služby zahrnují zejména:

  • Servis a opravy počítačů a notebooků
  • Správu firemních sítí a serverů
  • Vzdálenou podporu prostřednictvím softwaru TeamViewer
  • Svoz a dovoz zařízení k opravě
  • IT bezpečnostní služby
  • Další IT služby dle dohody smluvních stran

3. Uzavření smlouvy

3.1 Smlouva mezi poskytovatelem a objednatelem vzniká:

  • Písemným uzavřením smlouvy o poskytování služeb
  • Potvrzením objednávky objednatele poskytovatelem
  • Zahájením poskytování služeb na základě ústní nebo telefonické dohody

3.2 Objednávku lze učinit zejména:

  • Telefonicky
  • E-mailem
  • Prostřednictvím webového formuláře na stránkách poskytovatele
  • Osobně v provozovně poskytovatele

3.3 Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.

4. Cena a platební podmínky

4.1 Ceny za poskytované služby se řídí aktuálním ceníkem poskytovatele, který je k dispozici na webových stránkách poskytovatele, pokud není ve smlouvě nebo při potvrzení objednávky stanoveno jinak.

4.2 Poskytovatel je oprávněn požadovat zálohu na cenu služeb.

4.3 Cena za poskytnuté služby je splatná na základě daňového dokladu vystaveného poskytovatelem:

  • Po dokončení jednorázové služby
  • Měsíčně v případě pravidelně poskytovaných služeb

4.4 Splatnost daňového dokladu je 14 dnů od data vystavení, pokud není dohodnuto jinak.

4.5 Platbu lze provést:

  • Hotově při předání zařízení
  • Bankovním převodem

4.6 V případě prodlení s úhradou ceny je objednatel povinen zaplatit poskytovateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

5. Podmínky poskytování služeb

5.1 Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby s odbornou péčí a v dohodnutých termínech.

5.2 Objednatel je povinen:

  • Poskytnout poskytovateli součinnost nezbytnou pro řádné poskytnutí služeb
  • Zajistit přístup k zařízením a systémům, které jsou předmětem poskytované služby
  • Poskytnout poskytovateli pravdivé a úplné informace
  • Zajistit zálohu dat před zahájením servisu (poskytovatel nenese odpovědnost za ztrátu dat, pokud nebude výslovně sjednáno zálohování jako součást služby)

5.3 Místem poskytování služeb je:

  • Servisní středisko poskytovatele: Luční 196, 503 03 Holohlavy
  • Místo určené objednatelem v případě servisního zásahu u zákazníka
  • Vzdáleně prostřednictvím softwaru TeamViewer v případě vzdálené podpory

6. Dodací podmínky a termíny

6.1 Termín dokončení servisu je stanoven dohodou smluvních stran.

6.2 V případě, že poskytovatel nemůže dodržet dohodnutý termín, je povinen o tom objednatele neprodleně informovat a dohodnout náhradní termín.

6.3 V případě svozu a dovozu zařízení je termín a způsob přepravy stanoven dohodou smluvních stran.

6.4 Vlastnické právo k náhradním dílům přechází na objednatele okamžikem úplného zaplacení ceny.

7. Odpovědnost za vady a reklamace

7.1 Poskytovatel odpovídá za to, že služby budou poskytnuty v souladu se smlouvou a těmito OP.

7.2 Záruční doba na provedené práce je 3 měsíce od předání díla, pokud není dohodnuto jinak.

7.3 Záruční doba na dodané náhradní díly se řídí záručními podmínkami výrobce.

7.4 Reklamace služeb musí být uplatněna písemně na e-mailové adrese podpora@bezpecnyservis.cz nebo v provozovně poskytovatele bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

7.5 Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.

7.6 V případě oprávněné reklamace má objednatel právo na:

  • Bezplatné odstranění vady
  • Přiměřenou slevu z ceny v případě, že vadu nelze odstranit

8. Ukončení smlouvy

8.1 Smlouvu na jednorázovou službu lze ukončit jejím splněním.

8.2 Smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit:

  • Písemnou dohodou smluvních stran
  • Písemnou výpovědí kterékoliv ze smluvních stran s výpovědní dobou 1 měsíc, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně

8.3 Smlouvu lze ukončit odstoupením od smlouvy v případě podstatného porušení smluvních povinností druhou smluvní stranou.

9. Ochrana osobních údajů

9.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje objednatele v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a dalšími právními předpisy.

9.2 Bližší informace o zpracování osobních údajů jsou obsaženy v dokumentu „Ochrana osobních údajů", který je dostupný na webových stránkách poskytovatele.

10. Závěrečná ustanovení

10.1 Tyto OP nabývají účinnosti dne 29.4.2025.

10.2 Práva a povinnosti smluvních stran neupravené těmito OP nebo smlouvou se řídí občanským zákoníkem a dalšími příslušnými právními předpisy.

10.3 Případné spory mezi poskytovatelem a objednatelem budou řešeny přednostně smírnou cestou. V případě, že smírného řešení nelze dosáhnout, budou spory řešeny u příslušného soudu.

10.4 Objednatel souhlasí s těmito OP oznámením objednávky nebo uzavřením smlouvy.

Zpět na hlavní stránku